Go Back
გრაფიკული დიზაინი6 წუთი

როგორ შევქმნათ ბრენდის ძლიერი სახე ციფრულ სამყაროში?

დღევანდელ ციფრულ ეპოქაში, ბრენდის ონლაინ სივრცეში არსებობა, უპირველესი და ხშირად ერთადერთი შთაბეჭდილებაა, რომელსაც ვქმნით. ეს არ არის მხოლოდ, ვებსაიტი ან სოციალური ქსელები, ეს ბრენდის ღირებულებები, იმიჯი და გამოცდილებაა. კარგად შემუშავებული კონცეფცია კი, ხელს უწყობს სანდოობას, პოტენციური მომხმარებლების მოზიდვასა და მასთან უწყვეტად დაკავშირებულ, გაყიდვების ზრდას. ამ ბლოგში დეტალურად გაგაცნობთ ყველა საფეხურს, რაც დაგეხმარებათ საკუთარი ბრენდის მოგზაურობა ინტერტენ სივრცეში წარმატებულ გამოცდილებად აქციოთ.
დავით ბაკურაძე ⚽📸
დავით ბაკურაძე ⚽📸ციფრული მარკეტინგის სპეციალისტი
frame
როგორ შევქმნათ ბრენდის ძლიერი სახე ციფრულ სამყაროში?
კონტენტი
    გააზიარე

    ა) ბრენდის ღირებულებები 
    უპირველეს ყოვლისა უნდა ჩამოაყალიბოთ თქვენი ბრენდის ღირებულებების სახელმძვღანელო. რა პრინციპებზეა დაფუძნებული და რა გზებით უკავშირდება მომხარებელს. ბრენდის თავდაპირველად არჩეული იდენტობა მუდმივად სტაბილური უნდა რჩებოდეს დროის ცვლილების მიუხედავად.

    ბ) სამიზნე აუდიტორია
    ძალიან მნიშვნელოვანია იმის განსაზღვრა თუ ვისთან გსურთ კავშირის დამყარება. ვინ არიან თქვენი პოტენციური მომხმარებლები. რა ასაკის, სქესის, გეოგრაფიული მდებარეობის, ეთნოსის, ონლაინ ქცევისა თუ ფინანსური შემოსავლის მიხედვით.

    გ) ბრენდის ხმა
    ეს არის კომუნიკაციის გზა, რომელსაც ირჩევთ მომხბარებლებთან ურთიერთობისთვის. როგორი გსურთ რომ იყოს ის? ფორმალური? ოფიციალური, მეგობრული, საქმიანი თუ სხვ. გაითვალისწინეთ რომ ბრენდის ხმა ყველა ციფრულ პლატფორმაზე ერთმანეთის მსგავსი უნდა იყოს.

    დ) უნიკალურობა
    რითი განსხვავდება თქვენი ბრენდი სხვებისგან? რა გამორჩეული ხედვა, შეთავაზება, სერვისი თუ პროდუქცია გაქვთ. ამ დეტალის მკაფიოდ გამოკვეთა კონკურეტნულ გარემოში სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანია, რათ ხანგრძლივად იქცევდეთ მომხმარებლის ყურადღებას და მათში აღვივებდეთ ლოიალობის განცდას.

    თქვენი ვებსაიტი და სხვადასხვა ონლაინ პლატფორმები ის სამყაროა, სადაც ბრენდი ცოცხლობს და ფუნქციონირებს. ისინი ერთმანეთთან დაკავშირებული ერთი მთლიანობაა, რომელიც მომხამრებლის პოზიტიურ გამოცდილებასა და მათ დადებით ქცევას განსაზღვრავს. ვებსაიტი უნდა შეიცავდეს სასარგებლო, ღირებულ და მიმზიდველ კონტენტს.

    სოციალური მედია უსაზღვრო შესაძლებლობებს გვთავაზობს, თუმცა აჯობებს ფოკუსირება ერთ კონკრეტულ პლატფორმაზე შეაჩეროთ და შეინარჩუნოთ თანმიმდევრული ბრენდინგი. იყავით აქტიური, უპასუხეთ კომენტარებს, შეტყობინებებს, შედით ინტერაქციაში, მიაწოდეთ ამომწურავი ინფორმაცია მომხმარებლებს. გააზიარეთ ღირებული, ინფორმაციული და შთამაგონებელი კონტენტი.

    თქვენი ბრენდის ონლაინ რეპუტაცია ყველაზე ღირებული აქტივია. იმისათვის რომ, მუდმივად თვალი ადევნოთ თუ როგორ მოგიხსენიებთ მომხმარებლები, სისტემატიურად უნდა გაეცნოთ მათ უკუკავშირს, ე.წ. თეგებს (tags), ერთი სიტყვით, აკონტროლოთ ონლაინ მიმოხილვები. როგორც დადებით, ასევე უარყოფით განხილვასა თუ კომენტარებზე, თქვენი პასუხი უნდა იყოს პროფესიონალური და თავაზიანი, მეტიც შეგიძლიათ წაახალისოთ ონლაინ ინტერაქცია და თავად იყოთ აქტიური მეტი სანდოობისა და გამჭირვალობისთვის.

    საბოლოოდ შეგვიძლია დანამდვილებით გითხრათ რომ, ამ ტაქტიკითა და  სწორი მიდგომების გამოყენებით, თქვენ შეგიძლიათ შექმნათ ძლიერი ონლაინ ბრენდის სახე, რომელიც არა მხოლოდ განასახიერებს თქვენი კომპანიის პრინციპებს, ღირებულებებსა და გამოცდილებას, არამედ დაგეხმარებათ მჭიდრო ურთიერთობების დამყარებაში თქვენს სამიზნე აუდიტორიასთან. გაითვალისწინეთ, რომ ძლიერი ონლაინ ბრენდის განვითარება არის უწყვეტი პროცესი, რომელიც მოითხოვს მუდმივ მუშაობასა და სწრაფად ცვალებად ციფრულ გარემოსთან ადაპტირებას.